e-Vročanje

Novice

  • Število novic: 2

Opis

S 1. januarjem 2016 Zakon o davčnem postopku uvaja nov, sodobnejši način vročanja dokumentov davčnim zavezancem. Vročanje se bo izvajalo preko informacijskega sistema Finančne uprave eDavki, ki se je doslej glede komuniciranja med zavezanci in Finančno upravo uporabljal le v eno smer – za vlaganje davčnih obračunov ter drugih vlog zavezancev.

Elektronsko vročanje je obvezno za pravne osebe, samostojne podjetnike posameznike in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost. Druge fizične osebe pa se lahko prostovoljno prijavijo v sistem eVročanja s posebno vlogo – pristopnico, ki se vloži tako, da se v eDavkih v rubriki Prva stran izbere obrazec za oddajo novega dokumenta, potem se izbere obrazec  eVročanje-POS   .  

Za uporabo zaprtega dela eDavkov, preko katerega se bo izvajalo eVročanje, zavezanci potrebujejo  digitalno potrdilo   . Tisti zavezanci, ki ga še nimajo, naj si ga priskrbijo. 

Ko Finančna uprava pripravi dokument za vročanje, ga naloži v zavezančev portal v eDavkih, hkrati se mu v eDavke posreduje tudi informativno sporočilo o elektronsko odloženem dokumentu. Če zavezanec posreduje elektronski naslov (npr. gmail, hotmail, itd), se informacija o odloženem dokumentu posreduje tudi na ta naslov. Zavezanec lahko prijavi večje število elektronskih naslovov, na katera želi prejemati obvestila.

Dokumenti, ki se bodo eVročali, bodo vročeni osebno. To pomeni, da bo zavezanec elektronsko podpisal vročilnico, šele potem bo lahko prevzel dokument. Če v roku 15 dni od vložitve dokumenta zavezanec dokumenta ne prevzame, se šteje za vročen z dnem preteka tega roka.

Dokumenti se lahko vročajo tudi preko pooblaščencev, ki jih morajo zavezanci pooblastiti preko  eDavkov   .

Podrobnejši opisi

Zakonodaja

Slovenska zakonodaja

Zakoni